روش کاشت ابرو

Wiki Article

بسیاری از مردان و زنان موقع کاشت ابرو عکس‌هایی از دوره جوانی خود یا مدل‌ها و بازیگران معروف آورده و می‌خواهند ابروهای خود را به شکل آن‌ها درآورند. پزشک با توجه به سلیقه مشتری طرح ابرو را روی صورت او ترسیم کرده و طرح نهایی توسط شخص تایید می‌شود.

پی آر پی ابرو روشی جدید است که در آن با استفاده از پلاسمای غنی شده موجب رشد مجدد موهای ابرو می‌شوند. این روش برای افرادی که به دلیل برداشتن زیاد ابروها، داشتن استرس و یا افزایش سن ابروهای کم پشتی دارند، بسیار مناسب می‌باشد.

رشد تارهای مو آن‌طور که باید مطلوب نیست؛ زیرا گرافت‌ها موقع برداشت آسیب می‌بینند.

موهای کاشته شده بعد از سه تا چهار هفته اصطلاحا به خواب رفته و شروع به ریزش می‌کنند. بعد از گذشت سه تا چهار ماه رشد موها از سر گرفته می‌شود؛ به طوری که در ماه ششم ۵۰ تا ۶۰ درصد نتیجه نهایی قابل مشاهده است. نتیجه کامل کاشت ابرو معمولا در ماه دوازدهم دیده می‌شود.

مرحله سوم) در آخرین مرحله گرافت‌های برداشت شده در ناحیه طراحی شده با توجه به خواب ابرو و با زاویه مناسب برای خروج از پوست کاشته می‌شوند. هر ابرو تقریبا به ۱۵۰ تا ۴۰۰ گرفت برای کاشت نیاز دارد.

البته بهترین روش پیوند ابرو ممکن است با توجه به شرایط بدن هرکس و انتظار او از نتیجه عمل متفاوت باشد. شما کدام روش را ترجیح می‌دهید؟

تمام خدمات کاشت ابرو مردانه و زنانه در کلینیک صدف با ارائه ضمانت‌نامه ایران انجام می‌شود. طبق این ضمانت‌نامه بیمه ایران تعهد می‌دهد که اگر بیش از ۵۰ درصد موهای کاشته شده در اثر خطای کلینیک ریخته شود، ۵۰ درصد هزینه را به مشتری برگرداند.

در جدیدترین روش های ایمپلنت ابرو به ویژگی‌های مهمی توجه می‌شود که باعث زیباترشدن ابروها خواهد شد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به زاویه رشد ابروها اشاره کرد. اگر دقت کرده باشید حتماً متوجه شده‌اید که زاویه موهای ابرو در هر شخص منحصر به فرد است از این رو بهتر است که علاوه بر شبیه بودن موهای استخراجی، پیوند در جهت مناسب انجام شود.

اگرچه ما عموماً جراحی را با زخم چاقوی جراحی، بخیه و خونریزی می‌شناسیم، اما کاشت ابرو عملاً یک نوع جراحی کم تهاجمی است و عوارض خیلی کمی دارد و نتایج بسیار خوبی خواهد داشت. از این‌ رو، اگر اضطراب جراحی کاشت ابرو را دارید، بایستی بگوییم که این جراحی با آنچه که تصور می‌کنید خیلی متفاوت است.

یکی از روش‌های بسیار پر طرفدار در ایران برای کاشت ابرو است و مدت‌ها است که از آن استفاده می‌شود. درد و خونریزی ناشی از این روش بسیار جزئی می‌باشد چرا که دستگاه با دقت و ظرافت بیشتری فولیکول مو را از سر جدا می‌کند.

برای کاشت ابرو نیاز است مراحل گوناگونی پشت سر کاشت ابرو در تهران گذاشته شوند. برای اینکه نتیجه نهایی طبیعی به نظر برسد، متخصصان باید دقت و مهارت بالایی در تمامی مراحل کاشت ابرو داشته باشند.

افرادی که دچار مشکلات قلبی عروقی هستند ، افرادی که دچار نارسایی های کلیوی و شیمی درمانی میشوند برای عمل کاشت مو مناسب نیستند.

اگر از متخصص کاربلد استفاده کنید، نتیجه نهایی کاشت دائمی ابرو بسیار طبیعی خواهد بود؛ اما در روش‌های موقت ظاهر ابروها حالت مصنوعی پیدا می‌کنند.

در میان این روش‌ها برخی نتیجهٔ فوری دارند و در برخی دیگر برای دیدن نتیجه کامل باید تا یک ماه منتظر ماند.

Report this wiki page