ups بهراد

Wiki Article

فاقد هرگونه صدا و نویز برای محیط می باشند. لذا می تواند آن ها را در مسیرهای عمومی ساختمان نظیر راه پله ها نصب کرد.

عملکرد باطری در سیستم یو پی اس بسیار حیاتی است زیرا زمانی که با قطعی برق مواجه می شویم و یو پی اس وارد مدار می شود، وظیفه تامین برق با باطری های ورودی یو پی اس می باشد.

در این حالت از یو پی اس آنلاین تبدیل مضاعف، مسیر برق به بار از طریق یک سوئیچ بای پس استاتیک ایجاد می شود.

به طور کلی هر چه شکل موج خروجی یو پی اس سینوسی تر یا اصطلاحا کاملا سینوسی باشد، عملکرد آن نیز مناسب تر بوده و راندمان بالاتری هم خواهد داشت.

محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها

در چنین شرایطی رکتیفایر با توان کمتری کار می کند تا بتواند باتری را شارژ نماید تا اینورتر در حالت آماده به کار قرار بگیرد.

یو پی اس ها بیشتر به جهت حفاظت از دستگاه ها درزمینه های مختلف مانند : بخش خانگی (کامپیوتر وسایل روشنایی و…)بخش شرکت مهرآذین بهراد صنعتی (دفتر خدمات پستی، اتاق فرمان کارخانجات و…)بخش اداری ( سیستم ها، فکس و…) کاربرد دارند.

اما در موارد توان و ولتاژ بالا باید به دفترچه راهنما و یا فرد متخصص مراجعه کنیم.

از جمله موارد تاثیر گذار در زمان برق دهی یو پی اس می توان موارد زیر را نام برد:

این یعنی حتی در صورت وقوع نوسانات و اختلالات در خط برق، تجهیزات به صورت بی ‌وقفه و بدون توقف به کار خود ادامه می ‌دهند.

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت، از شرکت های مطرح در زمینه فروش و عرضه دستگاه های یو پی اس، تعمیر یو پی اس، استابلایزر و باتری های یو پی اس می باشد.

در حالت عادی ولتاژ خروجی یک یو پی اس آماده به کار با ولتاژ ورودی آن برابر است و این حالت تا زمانی پایدار می ماند که ولتاژ ورودی در محدوده خروجی مجاز باقی بماند.

هنگامی که برق اولیه قطع می شود، سوئیچی که در مدار یو پی اس آفلاین قرار گرفته است، مسیر برق این یو پی اس را در حالت آماده به کار تغییر می دهد.

محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها

Report this wiki page